Taller gratuït sobre estratègies i tècniques per prendre decisions adreçat als i les joves de la Seu d’Urgell i comarca
L’Oficina Jove de l’Alt Urgell ha organitzat per al pròxim dilluns 17 de juny el taller gratuït ‘Presa de decisions: estratègies i tècniques’ que s’adreça a joves de 16 a 25 anys de la Seu i comarca.
El taller tindrà una durada de dues hores, de quatre a sis hores, i es portarà a terme al centre cívic l’Escorxador.

Els objectius d’aquest taller són fomentar l’autonomia en la presa de decisions, aprendre diferents estratègies i tècniques per prendre decisions a la vida, reflexionar sobre els riscos, avantatges, desavantatges i conseqüències de diferents formes en que les persones prenen decisions, buscar i gestionar informació per realitzar la presa de decisions i exercitar habilitats per la presa de decisions responsable.
La metodologia que s’utilitzarà al taller és una part expositiva d’aproximació al coneixement dels factors que poden influir en les decisions i activitat pràctica.
Per poder participar en aquest taller cal fer inscripció prèvia a través del correu electrònic treball.alturgell@oficinajove.cat
Aquest taller ha estat facilitat pel Col·legi de Pedagogs de Catalunya amb el suport de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Més informació: Oficine jove de l’Alt Urgell
Notícies Alt Urgell
[ Valora aquesta informació fent clic als estels ]
Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS !
NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016