TREBALLS URGENTS ALS PLATANERS DEL PASSEIG PER GARANTIR LA SEGURETAT DELS VIANANTS I MILLORAR LA SALUT DELS ARBRES

0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×

Les actuacions que s’han dut a terme els darrers anys per millorar la salut dels arbres no han estat suficients

L’Ajuntament de Tremp ha iniciat una intervenció en profunditat als plataners del Passeig per eliminar el risc de caiguda de branques en mal estat i millorar la conservació i la salut dels arbres.



L’equip tècnic que ha fet la diagnosi dels arbres conclou que cal fer accions urgents per a evitar problemes de seguretat. Als plataners de la rambla Dr. Pearson hi trobem arbres que presenten diferents problemàtiques:

  • Espècies amb un excés de càrrega que s’han hagut d’esporgar durant la tardor per minimitzar el risc de trencament de branques.
  • Arbres afectats per fongs que presenten defectes estructurals i requereixen una nova esporga seguint criteris de seguretat.

Els arbres que es trobin en més mal estat rebran una poda més exhaustiva i es deixarà un temps per veure si poden rebrotar. En cas que hi hagi algun exemplar que no evolucioni favorablement, obligarà a plantejar la seva reposició.

Aquesta poda de rejoveniment la realitzarà la brigada des d’avui divendres i s’anirà completant durant les properes setmanes.

Jaume Catalan, regidor de Via Pública afirma: “Des de l’Ajuntament portem a terme aquesta actuació urgent de manteniment, que pot arribar a comportar mesures de reposició i plantació de nou arbrat“.

SALUT DELS ARBRES
TREBALLS URGENTS ALS PLATANERS DEL PASSEIG PER GARANTIR LA SEGURETAT DELS VIANANTS I MILLORAR LA SALUT DELS ARBRES
FluixNo està malamentEstà beAquest em serveixFantàstic Puntuació: 4,00 de 5 - 1 Vots
Carregant ... - 29 visites
[ Valora aquesta informació fent clic als estels ]
Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS !
NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016
0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×