Publicades les bases per a l’adjudicació en règim de lloguer de l’Estudi de Durro

0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×

L’Ajuntament de la Vall de Boí ha publicat les bases reguladores per a l’adjudicació en règim de lloguer de l’Estudi de Durro, un habitatge rehabilitat amb el suport de la Diputació de Lleida dins la línia 1 de subvencions per fer front al repte demogràfic.

Aquest projecte ha comptat amb una subvenció de 29.657,34 €, destinada a les obres de rehabilitació i millora de l’immoble situat a la primera planta de l’edifici conegut com a Estudi de Durro. L’objectiu és posar-lo a disposició de la ciutadania com a habitatge de primera residència a preu assequible.



Aquesta actuació s’emmarca en l’aposta municipal per facilitar l’accés a l’habitatge i afavorir l’establiment de població al municipi, especialment de persones i famílies que tenen dificultats per trobar una vivenda adequada. La manca d’oferta de lloguer assequible és un dels principals reptes per al desenvolupament de la Vall de Boí i per a garantir-ne la vitalitat demogràfica i social.

Les bases es poden consultar als següents enllaços:

El termini de presentació d’ofertes és de 20 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació al BOP, i finalitza el 23 de setembre de 2025 (inclòs).

També es posa a disposició de les persones interessades el model de sol·licitud en format Word, per tal de facilitar-ne la tramitació.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu adreçar-vos a la Secretaria de l’Ajuntament: secretaria@valldeboi.cat

Estudi de Durro
Publicades les bases per a l’adjudicació en règim de lloguer de l’Estudi de Durro
FluixNo està malamentEstà beAquest em serveixFantàstic Puntuació: 4,00 de 5 - 1 Vots
Carregant ... - 41 visites
[ Valora aquesta informació fent clic als estels ]
Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS !
NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016
0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×