El Museu del Tabac acollirà dos campus infantils sobre robòtica. El primer, Campus de Robòtica Kids es realitzarà del 3 al 7 de juliol i estarà adreçat a la franja d’edat de 6 a 8 anys amb un nivell d’iniciació que es basa en la programació amb robots Lego WeDo 2.0. El segon, el Campus de Robòtica per a infants de 9 a 14 anys, es realitzarà del 10 al 14 de juliol i amb un nivell d’iniciació i perfeccionament que es basa en la programació amb robots Lego Mindstorms EV3. Cada campus serà de dilluns a divendres de les 9 h a les 13 h. Per inscriure’s es pot omplir el formulari d’inscripció que es troba a www.loopa.ad
Aquests tallers pretenen acostar la tecnologia a través del joc, el treball en equip i la manipulació mentre s’experimenta i es crea. Es tracta d’una manera diferent d’ensenyar on equivocar-se vol dir aprendre i no fracassar. L’objectiu principal és afavorir el creixement creatiu i intel·lectual dels infants amb una activitat lúdica i didàctica que els ajudi a conèixer la tecnologia i la robòtica amb una visió pràctica.
El Museu del Tabac vol recolzar i col·laborar amb aquests campus ja que a part de donar suport a una excel·lent iniciativa, obre les portes a la gent jove i a uns tallers tècnics lluny de la l’activitat centrada en l’art. El Museu del Tabac és un espai lúdic per impartir coneixement i aquests campus són una bona eina per fer-ho.
Puntuació: 4,00 de 5 - 1 Vots
Carregant ... - 1.028 visites [ Valora aquesta informació fent clic als estels ] Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS ! NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes (cookies).
Aquestes galetes son:
Sessió d'usuari
Seguretat
Acceptació de cookies
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Galetes d'analítica
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!