La Biblioteca Sant Agustí de la Seu d’Urgell publica una guia sobre manualitats per a totes les edats
La Biblioteca Sant Agustí de la capital alturgellenca ha publicat una nova guia sobre manualitats que s’adreça tant al públic adult com infantil.
En aquesta guia es recull una sèrie de llibres per poder fer treballs manuals a casa com ganxet i mitja, bijuteria, plastilina, nines de drap, animals de feltre, objectes amb materials reciclats, papiroflèxia, estampació sobre paper, nusos, elaboració de llibres de paper cosit, costura, entre d’altres.

La guia també inclou revistes de bricolatge i decoració. Tots els documents estan disponibles a través de la plataforma E-biblio
Clubs de lectura virtuals i comunitat de lectors
Per altra banda el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya ha posat en marxa una sèrie de clubs de lectura virtuals, així com un de teatre que complementa el que ja funciona a la Biblioteca Sant Agustí de la Seu d’Urgell.
Tota la informació sobre els clubs de lectura virtuals aquí
Sobre les comunitats de lectors a través de l’aplicació per a mòbils Tellfy es pot trobar aquí Aquesta aplicació permet connectar-se amb la comunitat de lectors preferida de cada usuari i usuària de forma fàcil i respectant totalment la privacitat de cadascú.

Notícies Alt Urgell
[ Valora aquesta informació fent clic als estels ]
Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS !
NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016