MÉS DE 700.000€ PER A FOMENTAR PROJECTES D’ECONOMIA SOCIAL I COOPERATIUS A L’ALT PIRINEU I ARAN

0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×

MÉS DE 700.000€ PER A FOMENTAR PROJECTES D’ECONOMIA SOCIAL I  COOPERATIUS A L’ALT PIRINEU I ARAN

El Departament d’Empresa i Treball ha subvencionat amb 720.000€ per a tres anys el projecte de l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran.

Aquesta subvenció suposa la consolidació del projecte de promoció, difusió i foment de l’economia social i cooperativa que es va engegar a finals del 2016, liderat pel Consell Comarcal del Pallars Jussà i integrat per la resta de consells comarcals de l’Alt Pirineu i Aran. En les dos últimes convocatòries s’han anat incorporant al projecte entitats de l’economia social, passant aquesta convocatòria a estar constituït per 12 entitats, els sis consells comarcals de l’inici i sis cooperatives.



La creació de llocs de treball i la creació d’empreses és una prioritat i una aposta estratègica per ampliar i fer créixer l’activitat econòmica a les sis comarques que conformen l’Ateneu de l’Alt Pirineu i Aran.

El projecte Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran, que forma part d’una Xarxa de 14 Ateneus d’arreu de Catalunya, amb 58 punts ha estat el tercer millor puntuat dels projectes presentats en aquesta convocatòria de subvencions per a promoció de l’economia social i cooperativa a Catalunya.

El President del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Josep M Mullol Miret, destaca que en aquests cinc anys de treball de l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran, aquest ha atès a 5068 persones,  ha ajudat a inserir a 116 persones en diferents entitats d’economia social, ha realitzat 194 acompanyaments i ha acompanyat a la constitució de 17 cooperatives.

Les actuacions que es duran a terme dins d’aquest projecte per als propers tres anys de funcionament dels ateneus, tenen una doble finalitat i una mateixa mirada estratègica: per una banda aconseguir la creació, consolidació i el creixement de cooperatives, d’empreses socials i solidàries, així com dels ecosistemes cooperatius locals; i per una altra, generar ocupació sostinguda i de qualitat.

MÉS DE 700.000€
MÉS DE 700.000€ PER A FOMENTAR PROJECTES D’ECONOMIA SOCIAL I COOPERATIUS A L’ALT PIRINEU I ARAN
FluixNo està malamentEstà beAquest em serveixFantàstic Puntuació: 4,00 de 5 - 1 Vots
Carregant ... - 813 visites
[ Valora aquesta informació fent clic als estels ]
Si t'agrada aquest canal informatiu subscriu-te al RSS !
NOTA: El comptador de visites està actiu des de 02-2016
0 Flares Buffer 0 Facebook 0 Email -- 0 Flares ×